Manuele Therapie

Manuele Therapie Fysiocare

Door het beter laten functioneren van de gewrichten en je houding en beweging te verbeteren, gebruikt de manuele therapeut specifieke technieken (manipulaties) die in de gewrichten kunnen worden toegepast. De effecten van manuele therapie zijn vak direct merkbaar: je voelt een verbetering van de bewegingsvrijheid en een afname van pijn.

Wanneer naar een manueel therapeut?
Als je een gewricht slecht kunt bewegen, of daar pijn bij hebt, kan manuele therapie uitkomst bieden. De effecten van manuele therapie zijn vaak direct na de behandeling merkbaar; gewrichten functioneren beter en bewegen gaat gemakkelijker.

Voorbeelden van klachten die een manueel therapeut kan behandelen:

• hoofd- en nekpijn in combinatie met het slecht kunnen bewegen van de wervelkolom
  • nek- en schouderklachten met uitstraling naar de armen; lage rugklachten, al dan niet met uitstraling naar de benen
  • hoge rugklachten, al dan niet in combinatie met rib- en borstpijn; duizeligheid bij het bewegen van de nek
  • kaakklachten, al dan niet in combinatie met nekklachten; heupklachten

Al tijdens het onderzoek bij de eerste afspraak zal blijken of en hoe jouw specifieke klacht verholpen kan worden. Direct na de eerste afspraak heb je dus duidelijkheid over de verdere behandeling.

Direct contact? Bel dan naar:

Waalwijk: 0416 33 46 80

Drunen: 0416 38 25 27

Bergeijk: 0497 74 50 00

Een afspraak maken?

Heeft u ergens vragen over of wilt u een afspraak maken? Neem contact met ons op!

laagste prijs  Direct een afspraak

laagste prijs  Professionele begeleiding